• +48 (91) 43 37 240

Zamówienia publiczne

AKTUALNE:

Ogłoszenie tablicowe Nr 1/2023 o przetargu na wynajem pomieszczeń na terenie Zespołu Szkół nr 8 im. Stanisława Staszica w Szczecinie przy ul. 3 Maja 1A

Załączniki: Formularz ofertowy

ZAKOŃCZONE:

Zapytanie o cenę Nr 1/11/2022 dotyczące zakupu przez placówkę oświatową 5 sztuk projektorów multimedialnych EPSON EH-TW740

Zapytanie ofertowe Najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma Spaceone Sp. z o.o.

Zapytanie o cenę Nr 1/10/2022 dotyczące zakupu przez placówkę oświatową stolików uczniowskich 2-osobowych LEON nr 6 w ilości 17 sztuk, stolików uczniowskich 1-osobowych LEON nr 6 w ilości 5 sztuk, 40 sztuk krzeseł uczniowskich Bolek rozmiar 6, 3 sztuk krzeseł ISO BLACK

Zapytanie ofertowe  Najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma ABC wyposażenia

Zapytanie o cenę Nr 2/10/2022 dotyczące zakupu mebli gabinetowych

Zapytanie ofertowe  Najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma ABC wyposażenia

Zapytanie o cenę Nr 3/10/2022 dotyczące zakupu mebli gabinetowych

Zapytanie ofertowe  Najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma ABC wyposażenia

Ogłoszenie tablicowe Nr 2/2022 o przetargu na wynajem pomieszczeń na terenie Zespołu Szkół nr 8 im. Stanisława Staszica w Szczecinie przy ul. 3 Maja 1A

Załączniki: Formularz ofertowy

 

Ogłoszenie tablicowe Nr 1/2022 o przetargu na wynajem pomieszczeń na terenie Zespołu Szkół nr 8 im. Stanisława Staszica w Szczecinie przy ul. 3 Maja 1A

Załączniki: Formularz ofertowy

-> Zapytanie ofertowe Nr 01/11/2020  Dostawa, szkolenie i montaż sprzętu TIK w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020-2024 – „Aktywna tablica” – Tablica Interaktywna wraz z projektorem multimedialnym – składanie ofert do 26.11.2020r. Data otwarcia ofert – 26.11.2020r. godz. 9.00

  • Zapytanie ofertowe   Najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma RESPOL POLSKA Sp. z o.o.

-> Zapytanie ofertowe Nr 02/11/2020  Dostawa, szkolenie i montaż sprzętu TIK w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020-2024 – „Aktywna tablica” – Laptop dla ucznia – składanie ofert do 26.11.2020r. Data otwarcia ofert – 26.11.2020r. godz. 9.00

  • Zapytanie ofertowe  Na zapytanie wpłynęła tylko jedna oferta która znacznie przekroczyła zaplanowany budżet. Zamówienia nie udzielono.

-> Zapytanie ofertowe Nr 03/11/2020  Dostawa, szkolenie i montaż sprzętu TIK w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020-2024 – „Aktywna tablica” – Laptop dla ucznia – składanie ofert do 26.11.2020r. Data otwarcia ofert – 26.11.2020r. godz. 9.00

  • Zapytanie ofertowe   Na zapytanie wpłynęła tylko jedna oferta która znacznie przekroczyła zaplanowany budżet. Zamówienia nie udzielono.

-> Zapytanie o cenę dotyczące „Zakupu przez placówkę oświatową 80 sztuk stolików uczniowskich 1-osobowych” – składanie ofert do 25.02.2019r. Data otwarcia ofert – 26.02.2019 r. godz. 9.00

Najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma Kall-Carrio Trading Sp. z o.o. Sp. k.

-> Zapytanie o cenę dotyczące „Zakupu przez placówkę oświatową 100 sztuk krzeseł uczniowskich wyściełanych” – składanie ofert do 25.02.2019r. Data otwarcia ofert – 26.02.2019 r. godz. 9.00 UWAGA! Stelaż krzeseł może być w kolorze czarnym

Najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma Mega System Zbigniew Dębski

-> Zapytanie o cenę dotyczące „Zakupu przez placówkę oświatową stolików uczniowskich ławek modułowych – trapez – 20 sztuk, kwadrat – 10 sztuk” – składanie ofert do 25.02.2019r. Data otwarcia ofert – 26.02.2019 r. godz. 9.00

Najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma Szkolmeb Piotr Płocki

-> Zapytanie o cenę dotyczące „Zakupu przez placówkę oświatową projektorów multimedialnych z krótką ogniskową oraz uchwytu montażowego i okablowania” – składanie ofert do 25.02.2019r. Data otwarcia ofert – 26.02.2019 r. godz. 9.00

Najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma ATS-Systemy Informatyczne Sp. z o.o.

-> Zapytanie o cenę dotyczące „Zakupu przez placówkę oświatową stołu demonstracyjnego ze zlewem do pracowni chemicznej” – składanie ofert do 25.02.2019r. Data otwarcia ofert – 26.02.2019 r. godz. 9.00

Najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k.

-> Zapytanie o cenę dotyczące „Zakupu przez placówkę oświatową szafy zamykanej na odczynniki chemiczne do pracowni chemicznej” – składanie ofert do 25.02.2019r. Data otwarcia ofert – 26.02.2019 r. godz. 9.00

Najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k.

-> Zapytanie o cenę dotyczące „Zakupu przez placówkę oświatową zestawów mebli gabinetowych z biurkiem i fotelem” – składanie ofert do 25.02.2019r. Data otwarcia ofert – 26.02.2019 r. godz. 9.00

Najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma Szkolmeb Piotr Płocki

-> Zapytanie o cenę dotyczące „Zakupu przez placówkę oświatową tablic białych suchościeralnych” – składanie ofert do 25.02.2019r. Data otwarcia ofert – 26.02.2019 r. godz. 9.00

Najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma ALLboards sp. z o.o.

-> Zapytanie o cenę dotyczące „Wykonania prac remontowo-adaptacyjnych w salach dydaktycznych Zespołu Szkół nr 8 w Szczecinie” – składanie ofert do 25.02.2019r. Data otwarcia ofert – 26.02.2019 r. godz. 9.00

Najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma Remonty Wykończenie Wnętrz Dariusz Murzicz

-> Zapytanie o cenę dotyczące „Wykonania dokumentacji technicznej oraz przeprowadzenie prac rozbiórkowych zadaszenia nad wejściem do nowego budynku Zespołu Szkół nr 8 w Szczecinie” – składanie ofert do 10.11.2017r.

W wyniki przeprowadzenia wyboru oferty, firma Usługi Ogólnobudowlane Zygmunt Strzępka – została poproszona o współpracę.

-> Zapytanie o cenę dotyczące „Demontażu kanałów wentylacyjnych w Zespole Szkół nr 8 w Szczecinie” – składanie ofert do 20.10.2017r.

W wyniki przeprowadzenia wyboru oferty ALPIN-SKY Prace Wysokościowe została poproszona o współpracę.

-> Zapytanie o cenę dotyczące „wdrożenia oprogramowania i inwentaryzacji mienia Zespołu Szkół nr 8 w Szczecinie” – składanie ofert do 25.04.2017r.

W wyniki przeprowadzenia wyboru oferty jedyna oferta została złożona przez firmę PWSK szybka inwentaryzacja. Firma PWSK została poproszona o współpracę.

-> Zapytanie o cenę dotyczące „Modernizacji infrastruktury logicznej i elektrycznej sieci informatycznej w budynku głównym Zespołu Szkół nr 8” – składanie ofert do 24.11.2015r. godz. 12.00

W wyniki przeprowadzenia wyboru oferty najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymagania formalne jest oferta złożona przez Jung-Serwis Bożena Jung ze Szczecina.

-> Zapytanie o cenę dotyczące „Wykonania prac malarskich w auli budynku głównego Zespołu Szkół nr 8” – składanie ofert do 16.11.2015r. godz. 12.00

W wyniki przeprowadzenia wyboru oferty najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymagania formalne jest oferta złożona przez Zakład Usług Ogólnobudowlanych Andrzej Dykier ze Szczecina.

-> Zapytanie o cenę dotyczące „Wymiany tablicy rozdzielczej w budynku głównym Zespołu Szkół nr 8” – składanie ofert do 13.11.2015r. godz. 12.00

W wyniki przeprowadzenia wyboru oferty najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymagania formalne jest oferta złożona przez Jung-Serwis Bożena Jung ze Szczecina.

-> Zapytanie o cenę dotyczące „Doposażenia gabinetu pielęgniarki szkolnej w Zespołu Szkół nr 8” – składanie ofert do 13.11.2015r. godz. 12.00

-> Zapytanie o cenę dotyczące „Wykonania koryta i uszczelnień na dachu Budynku Głównego Zespołu Szkół nr 8” – składanie ofert do 06.11.2015r. godz. 12.00

W wyniki przeprowadzenia wyboru oferty najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymagania formalne jest oferta złożona przez Alpintek Piotr Grocholewski z siedzibą w Chojnie.

-> Zapytanie o cenę dotyczące „Wykonania prac konserwatorskich polegających na wymianie drzwi wejsciowych od strony dziedzińca szkoły – 3 szt.” – składanie ofert do 02.11.2015r. godz. 12.00

W wyniki przeprowadzenia wyboru oferty najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymagania formalne jest oferta złożona przez DOD SYSTEM Sp. z o.o. SP.K. z siedzibą w Szczecinie.

-> Zapytanie o cenę dotyczące „Opracowania projektu i specyfikacji technicznej oraz kosztorysu prac przy renowacji auli budynku Zespołu Szkół nr 8 w Szczecinie, dawne Kasyno Oficerskie” – składanie ofert do 14.10.2015r. godz. 12.00

W wyniki przeprowadzenia wyboru oferty najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymagania formalne jest oferta złożona przez EM-KWADRAT Studio Projektowe z siedzibą w Szczecinie.

-> Zapytanie o cenę dotyczące „Opracowania programu prac konserwatorskich w auli budynku Zespołu Szkół nr 8 w Szczecinie, dawne Kasyno Oficerskie” – składanie ofert do 24.06.2015r. godz. 12.00

UWAGA! Zmiana godziny otwarcia ofert – 25.06.2015 r. godz. 11.00

W wyniki przeprowadzenia wyboru oferty najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymagania formalne jest oferta złożona przez Pracownię Konserwacji Zabytków „Manna-Art” z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim.

-> Ogłoszenie o przetargu pisemnym nieograniczonym na wynajem pomieszczeń na prowadzenie zajęć edukacyjnych w Zespole Szkół nr 8 w Szczecinie

  • 18.05.2015r – Najkorzystniejszą ofertę złożyła Szczecińska Szkoła Wyższa Collegium Balticum

Napisz komentarz