• +48 (91) 43 37 240

VEPO3 – 22.08

W niedzielę rano wybraliśmy się w małym gronie spontanicznie na wycieczkę do kurortu Castlerock. Po półgodzinnej podróży pociągiem przez malownicze tereny dotarliśmy na miejsce. Castlerock przywitało nas piękną, słoneczną pogodą, która pozostała z nami do samego końca wycieczki. Ku naszemu zaskoczeniu, przepiękna, rozległa plaża położona jest dosłownie 5 minut marszu od stacji kolejowej. Plaża jest ulubionym miejscu letniego wypoczynku mieszkańców okolicznych miejscowości, którzy przyjeżdżają by skorzystać ze słońca i kąpieli w oceanie. Pan Kamil również nie odmówił sobie tej przyjemności. To co najbardziej zaskoczyło nas w Castlerock, to fakt, że plaża pełni także funkcję parkingu dla samochodów. Najwyraźniej nikt nie obawia się przypływów. Przechadzając się po plaży mieliśmy okazję podziwiać przepiękne bazaltowe formacje skalne, a także niewielką, lecz charakterystyczną w formie świątynię Mussenden, która góruje nad plażą. W drodze powrotnej z pociągu podziwialiśmy wodospad Dunne oraz wiejskie krajobrazy. Po powrocie do Derry czekało na nas spaghetti carbonara, którą serwował zespół w składzie Paulina, Sofia, Ania i Remik.

Dzisiejsza wycieczka do Castlerock.

Ostatnia niedziela i ostatnia okazja, żeby pobawić się wspólnie do rana