• +48 (91) 43 37 240

TOiZ – Kompetencje Przyszłości w praktyce!

28 Paź

Uczniowie klasy 2b o profilu technik organizacji turystyki wzięli udział w zajęciach realizowanych w ramach programu „TOiZ – Kompetencje Przyszłości”, podczas których mieli okazję rozwijać swoje umiejętności w dwóch ważnych obszarach zawodowych.

Część uczniów ćwiczyła zasady savoir-vivre w branży turystycznej, doskonaląc kulturę osobistą, komunikację i profesjonalizm w obsłudze klienta, natomiast inni zdobywali praktyczne doświadczenie w wykorzystaniu narzędzi marketingowych w działaniach promocyjnych branży turystycznej.

Dzięki zajęciom młodzież rozwijała kompetencje przyszłości, takie jak:

  • komunikacja interpersonalna,
  • kultura zawodowa i etyka,
  • kreatywność i myślenie marketingowe,
  • współpraca i odpowiedzialność za wspólny efekt.

Na zakończenie zajęć uczniowie otrzymali zaświadczenia potwierdzające zdobyte kompetencje, które wzbogacą ich portfolio zawodowe. Certyfikaty wręczyła Pani Joanna Rygielska-Barwacz, wicedyrektor TOiZ.

Wyrazy uznania kierujemy do Pani Joanny Melerskiej, nauczycielki przedmiotów turystycznych, za przygotowanie i realizację zajęć, dzięki którym uczniowie mogli w praktyce doskonalić umiejętności kluczowe dla pracy w branży turystycznej.

#TOiZKompetencjePrzyszłości #TechnikOrganizacjiTurystyki #NowoczesnaEdukacja #TOiZSzczecin #ZawodowcyPrzyszłości #TOiZMarketing #SavoirVivre

Napisz komentarz