• +48 (91) 43 37 240

VEPO5 – 9.06.2023

Dzień 21

Julia Gralak z kierunku reklama odbywa staż w firmie WeCowork – Nacho de La Cruz w dziale marketingu.

Zadaniem Julii jest przygotowanie nowej kampanii reklamowej firmy. Swoje pomysły i prezentacje do przyszłej kampanii omawia i konsultuje z pracownikami. Planuje nagrania video na social media firmy. Przygotowuje scenografię pod nagrania. Stażystka w ramach kampanii marketingowej tworzy landing pages, czyli docelowe strony internetowe dla firmy. Jej praca ma na celu skierowanie odwiedzających do witryny e-commerce, gdzie można dokonać zakupu.  To tzw. strony click-through. Działania marketingowe Julii mają także na celu zwiększenie konwersji klientów i przeprowadzenie ich przez tzw. lejek sprzedaży. To połączenie reklamy ze stroną docelową ma sprawić, że klient dłużej zostanie na stronie docelowej. Kreatywny nagłówek, zrozumiały opis korzyści, referencje, punkty bólu i przyjemności to elementy, które Julia zamieszcza w landing pages. Umiejętnie opisuje produkt (usługę) tak aby klient nie mógł wyobrazić sobie swojego życia bez niego niej i jednocześnie by strona www właściciela firmy miała więcej odwiedzających swojej strony internetowej niż konkurencja.

Doskonała znajomość języka angielskiego i kompetencje Julii zostały szybko docenione przez pracodawców. Już od piątego dnia praktyk samodzielnie obsługuje klientów firmy. Przygotowuje dla nich indywidualne oferty oraz im je przedstawia.

Na przykładzie Julii doskonale widać jak współpraca, twórczość, dzielenie się swoimi pomysłami i spostrzeżeniami oraz rozwój tworzą fundamenty udanych praktyk. Jej praca i zaangażowanie to nadzwyczajność każdego dnia spędzonego w hiszpańskim miejscu odbywania stażu.

Po trzech tygodniach pobytu w Marbelli coraz bardziej zauważamy różnice kulturowe. Hiszpanie są bardzo ekspresyjni, wiecznie uśmiechnięci, bardzo temperamentni i hałaśliwi. Grupy szkolne, które przyjeżdżają na wycieczki do Marbelli i pomieszkują w „naszym” hostelu mocno dają nam się we znaki. Bardzo późno kładą się spać nie zważając, że w hostelu są inni goście.  Dzieci nie mówią tylko krzyczą. Taki krzykliwy styl mówienia to norma także wśród wielu dorosłych. Telefoniczna rozmowa w autobusie, której treść słyszą wszyscy pasażerowie to norma.

Hiszpanie to także optymiści. Na nasze codzienne przywitanie i zapytanie „Hola. Qué tal?” Zawsze z uśmiechem odpowiadają „Bien, gracias.”.  

 

20 komentarzy

Napisz komentarz