• +48 (91) 43 37 240

Wycieczka do Zakopanego

29 Maj

W dniach 19-24. maja 22-osobowa grupa uczniów z klas: 1b, 1c i 2a wyruszyła na podbój Tatr.
Pierwszego dnia wspinaliśmy się na szczyt Gubałówki, by podziwiać piękne widoki na Zakopane i całe Tatry, w drodze powrotnej zjechaliśmy kolejką krzesełkową z Butorowego Wierchu. Następnego dnia w nieco odmienionej aurze przeszliśmy całą Dolinę Kościeliską aż do schroniska na Ornaku, po drodze nie mogło oczywiście zabraknąć odwiedzin w Jaskini Mroźnej, która okazała się ekscytującym punktem programu. Trzeciego dnia pojechaliśmy nad Morskie Oko, aby pokonać pieszo trasę 18 km. Choć zmęczeni trudami wędrowania wieczorem tańczyliśmy też na dyskotece na słynnych Krupówkach. Ostatniego dnia odwiedziliśmy zabytkowy cmentarz i skocznię, niewidoczną dla naszych oczu, ze względu na mgłę. Opiekę nad uczniami sprawowały panie Sylwia Małecka i Iwona Lewandowska.
Wycieczka bardzo nam się podobała i z niecierpliwością czekamy na kolejny wyjazd – tym razem w Góry Świętokrzyskie.